Telefooncentrales
De communicatie binnen een organisatie is essentieel. Dit geldt natuurlijk niet alleen tussen de collega’s, maar ook de contacten met de buitenwereld zijn erg belangrijk zoals bijvoorbeeld de gesprekken met klanten. Een telefooncentrale is één van de noodzakelijke elementen binnen een onderneming om de communicatie zo soepel mogelijk te laten verlopen. Deze telefooncentrale kan erg eenvoudig zijn, maar kan tegenwoordig ook heel wat uitgebreidere functies bevatten. Bovendien beperkt communicatie zich al lang niet meer tot kantooromgevingen. Ook daarbuiten is het belangrijk dat u en uw medewerkers optimaal bereikbaar zijn en over de informatie beschikken die van belang is. Het "Nieuwe Werken" is slimmer en efficiënter werken; werken onafhankelijk van tijd en plaats door gebruik te maken van moderne technologieën en mogelijkheden zoals bijvoorbeeld het bellen via een VoIP centrale. DigiFarm concentreert zich dan ook uitsluitend op dit type van centrales waarbij gebruik wordt gemaakt van dezelfde netwerkinfrastructuur die ook computers met elkaar verbindt. Op die manier wordt het ook mogelijk gemaakt om telefooncentrales onderling aan elkaar te koppelen over het internet waardoor vestigingen kosteloos "intern" met elkaar kunnen telefoneren.